tiistai 2. syyskuuta 2014

Ei Otsikkoa


Rippijuhlia, synttäreitä, häitä, koulua, tulevia kokeita, parisuhde, venetsialaiset ja mitä kaikkea muuta?  



Mä oon pyrkinyt siihen, että alan meneen aina vaan aikasemmin nukkuun, mutta miksei se onnistu? Arkipäivisin tuun kotiin puol 10 aikoihin aattelen että kerkeisin jo ennen 11 nukkuun, mutta joka päivä se vaan kummasti venyy siihen yhteen, ennenku kerkeen päätä tyynyyn ees painaa.. 


Monesti kovan päivän jälkeen oon värkkäilly tota oikeanpuolimmaista pirtelöä, jos siihen reseptin haluat niin tuu kysymään, koneelle en pääse lähes ollenkaa nimittäis en saa mun omaa konetta käyttövalmiuteen, mutta jos sulla on KIK niin tuu ihmeessä pistään viestiä: Ronjjjjaa :-)

Venetsialaiset vietettiin kavereitten kesken Kokkolaa ravaten, perjantai-iltana oltiin kattomassa Miklua, lauantaina Paulas ja noissa merkeissä se tosiaan meni.



Ai miten meillä Aatunkaa menee? Pari päivää sitten tuli täyteen 9 kuukautta ja edelleen se poika tuntuu olevan mun elämän suurin ilonaihe <3 Tottakai huonoja aikoja on ollut, hyviä aikoja senkin eestä :) 

Konfirmaatio mulla on 7.9 aluks vastustin koko konfirmaatioo mutta myt se tuntuu jo ihan jees jutulta! 

Jos teillä on KiK ni tulkaa jutteleen mulle, jooko? :) mistä vaan, kuka vaan. Ronjjjjaa (4 j kirjainta) 

-Ronja <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti