maanantai 16. kesäkuuta 2014

Minne katos mun blogi ?

Mun viimeisin postaus on näköjään ollut 
-Keskiviikkona 9.lokakuuta 2013.- 
Mulla on ollut vaa niin paljo kaikkee et en oo vaan kerenny/jaksanu tulla kirjotteleen. On tapahtunu melkeempä niin paljon kaikkee etten ees tiiä mistä alotan...
Jos tehään nii, että jatkan tätä taas perusnormi lifestyle-blogina ja jos haluutte muutosta kehiin niin ilmotatte? Okei, good.


Oon myös löytäny maailman parhaimman poikaystävän ! No siitähän on tosiaan aikaa jo yli puolivuotta, mut tänne blogiin sanottuna ''uus juttu'' :-) Meistä ja meijän päiväsistä jutuista tuun varmasti kans täällä jonkinverran kertoon.


Kello on 0:21 ja tuntuu että saan taas kaiken tän blogiinnostuksen heräämää, tavallisesti suunnillee makoilisin sängyllä, puhuisin mun murulle ja samalla söisin jotain. (varmasti)... Eivitsi kuin kivalta tuntuu nyt alkaa suunnitteleen kaikkee mitä tänne blogiin kirjottelen ja ottaan taas pitkästä aikaa niiiiiin paljon kuvia, oon unohtanu että kuin kivaa tää ees on. 


Oon myös saanu aikaseks tehä mun ulkonäölle jotain, oon saanu laittaa mten tykkään, ainut on että haluisin värjätä vaaleemmaks mun hiuksia, mutta tein just jonkuaikaa sitten kaks värinpoistoo ja laitoin blondin värin, nii uskon että en vielä ihan vaalenna uudestaan, eli antaa nyt sitte olla ainaki hetken aikaa :'D
Eilen myös pari uutta korvista, jotai ei kuvista näy sorrryyyyy. Muttaa venytyksen te varmaan huomaatte jos oikeen tölläätte. Norm. Musta 4mm.


Tässä vielä parinpäivän ootd, ja uskompa että mun kannattais pikkuhiljaa lähtee nukkuu, meinaan vaa kohta saattaa tulla jo sellasta tekstiä että varmaa monikaa teistä ei tajua mitää. Postausta taas sitteku on jotai mitä kirjotella. 

Tervee 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti