tiistai 24. kesäkuuta 2014

23.12-2013


Se ei ollu perus "alakko" vaan se oli just sellasessa muodossa se kysymys,
millasena mä sen halusinkin kuulla.

 
Oltiin puhuttu tosi kauan Aatunkaa siis näitä ihan perus fb, wa keskusteluja, tykkäsin siitä jo vuos sitte, viime kesälomalla. 

Sit menin senkaa käymään Talkulla ja siinä jotain puhuttii ja tällee. Jatkettii normisti puhumista ja sit 23 joulukuuta 2013 tuli se ihana viesti ja se oikeesti varmaan pelasti mun elämän koska olin kokenu niin pahoja asioita ja nyt tälläki hetkellä mun elämä ei oo mitään helppoo, mutta Aatu tukee mua _ihan sama_ missä asiassa, voin kertoo sille kaiken. (Ihanniinku Mealle<3 paraskaveri)

Seurustelun alkuvaiheella olin tosi ujo, en puhunu melkeempä mitään Aatunkaa ja tuntu että ei, tästä ei tuu mitää..
Sit kuitenki vähitellen alettiin tosipaljo puhuun, uskallettiin olla oma ittemme toistemme seurassa, ei tarttenu hävetä mitää eikä tartte nytkään. Se on hyvä asia koska pitäähän toinen tuntee sellasena kun se oikeesti on :)!

Aatu on Sanoinkuvailemattoman tärkeä mulle, en vois kuvitella elämää ilman sitä.


-Rakastan.<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti